Diskuse

Angličeština

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HN

ajka33

24. 10. 2008 14:20
Kolikrat take koukam, ale tez se i bavim

Co me vytoci, je, kdyz v televizi reknou "..a uz jsme u nas v newsroomu..": Na druhou stranu coby milovnikovi nekterych jazyku jsou mi nektera slovicka velice mila, tak treba rikam "...videli jste toho pana s tim uzasnym signifikantnim knirem"?V Asi by to melo byt vyvazene a tez by se mel brat ohled na typ diskuse a na ucastne posluchace. Treba me dostalo, kdyz mi jedna sekretarka GR napsala "...informace mi pak muzete poslat postou nebo MEJLEM"...Tak to mi prislo opravdu desne..

0 0
možnosti
A

apple7

24. 10. 2008 14:07
Pravda

Jojo,mate pravdu.A to neni jenom spatny preklad.Vzpominam si na minule vanoce,kdy se v Tv ptali chlapecka ve skolce,kdo mu prinese darky ,odpovedel,ze Santa Claus.Ze v casopisech propaguji na Dusicky,dyne a strasidla.Za chvili budeme mit  kruty na Thanksgiving day.Na velikonoce se budou za chvili propagovat zajicci s kyblikama.Ale porad se na amiky nadava,jak jsou hloupi.;-D

0 0
možnosti

jeanajea

24. 10. 2008 13:46
dík za víkendové přání

mějte fajn sex přes ten víkend, to se teď také nosí

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2028x
Píšu, kudy chodím. Já jsem ten cvok, který se těsně před vámi na chodníku zastaví, aby si poznamenal do mobilu skvělý titulek na článek. Píšu v noci, když mě raní nápad. Píšu na třídních schůzkách, protože mě nebaví dělat si poznámky. A občas píšu dokonce i v práci – pracuju v magazínu Ona Dnes. A vy to holt budete muset všechno učíst :-).

Seznam rubrik